![resevalno_vozilo_maj_15_05 resevalno_vozilo_maj_15_05](https://os-leskovec.splet.arnes.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/resevalno_vozilo_maj_2015/resevalno_vozilo_maj_15_05.jpg)
![svn_2-razred_2019_dan3_10 svn_2-razred_2019_dan3_10](https://os-leskovec.splet.arnes.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/svn_2-razred_2019_dan3/svn_2-razred_2019_dan3_10.jpg)
![teden_pisanja_z_roko_jan_2020_06 teden_pisanja_z_roko_jan_2020_06](https://os-leskovec.splet.arnes.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/teden_pisanja_z_roko_jan_2020/teden_pisanja_z_roko_jan_2020_06.jpg)
![1.d_5.a_3 1.d_5.a_3](https://os-leskovec.splet.arnes.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/medgeneracijsko_druzenje_marec_2022/1.d_5.a_3.jpg)
![20240409_174828 20240409_174828](https://os-leskovec.splet.arnes.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/pomlad_v_velikem_podlogu_2024/20240409_174828.jpg)
![Trad_slo_zajtrk_nov_2022_12 Trad_slo_zajtrk_nov_2022_12](https://os-leskovec.splet.arnes.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/tradicionalni_slo_zajtrk_2022/Trad_slo_zajtrk_nov_2022_12.jpg)
![Marija_Attems_ST_feb_2023_19 Marija_Attems_ST_feb_2023_19](https://os-leskovec.splet.arnes.si/wp-content/blogs.dir/3066/files/marija_attems_st_feb_2023/Marija_Attems_ST_feb_2023_19.jpg)
Kot smo že zapisali, je naše delovanje v okviru programa Etika in vrednote organizirano tako, da v določenem obdobju več pozornosti namenimo določeni vrednotni domeni. Seveda to ne pomeni, da izven tega vrednote zanemarimo. Tako smo se do konca aprila v večji meri ukvarjali z vrednotami s področja Znanje in modrost, ki je vključevalo vrednote: resnica, miselna odprtost, razumnost, perspektiva, odgovornost, ljubezen do učenja in znanja in zmernost.
Svoje aktivnosti so učenci predstavljali na oglasnih deskah, strokovne delavce pa smo pozvali, da so zapisali, kaj so z učenci izvajali. Tako se je izkazalo, da so:
– na razrednih urah, znotraj pouka in pri drugih dejavnostih namenili več pogovora na temo znanje, kako do njega, kje se učimo, učenje za poklic, učenje od starejših … Spodbujali so ozaveščenost glede lastnega znanja in modrosti ter prepoznavanje tega pri drugih;
– brali so zgodbice in knjige na to temo in se potem o tem pogovarjali, dramatizirali, ustvarjali;
– ogledali so si film na to temo in se po ogledu pogovorili;
– opisali osebe iz domačega kraja in svetovno znane osebnosti, ki jih je odlikovalo predvsem znanje, naredili plakate;
– v knjižnici je bilo posebej izpostavljeno izbrano gradivo na to temo;
– pridobivali so nova znanja in izkušnje (naredili hotel za žužke, gradili stolp iz časopisnega papirja, reševali problemske naloge);
– naredili videoposnetek – kako se učiti (O učenju);
– naredili razredno raziskavo o šolskem uspehu razreda